बा म नेता बन्छु है ? - krishivabrothers

relation never dies but it begets. यो हाम्रो निजी ब्लग हो । यसमा प्रकाशित हुने व्यक्तिगत, सामाजिक, सामुदायिक, सरकारी, गैर सरकारी, अन्तराष्ट्रिय तथा विश्वमा भएका समसामयिक घटना तथा विषय वस्तुको बारेमा प्रकाशन गरिने गरिन्छ । खास गरि यसमा हाम्रो मूलुकमा भएका समसामयिक विषय वस्तुमा आधारित भएर लेख तथा रचनाहरु संरक्षित हुने छन् । प्रकाशित लेख तथा रचनालाई कुनै पनि किसिमको नक्कल गर्नु कानुन अनुसार बर्जित गरिएको छ ।

Breaking

Home Top Ad


Tuesday, April 02, 2019

बा म नेता बन्छु है ?

न त पढ्न सके,
न त नाम निकाल्न सकेर जागिर गर्न सके,
न त लगानी लाएर व्यापार गर्न सके,
न त विदेश जान सके,
मेरो उमेर बाहेक केही बढेन बा,
त्यसैले बा अब म नेता बन्छु है ।
समाजसेवाको नाममा पैसा कमाउने पेसो,
ठेक्का पट्टाको नामा भ्रष्ट्रचार गर्ने पेसो,
न त योग्यता नै चाहिने, न त अनुभव नै चाहिने,
दिन रात गफ र खान पान गरे हुने,
कामको नाममा सिन्को भाँच्न नपर्ने,
आफन्त र नातागोतालाई जागिर सम्म लगाउन सक्ने,
पैसा कमाउन परे पनि धेरै समय नलाग्ने पेसा हो नेता,
बा त्यसैले म नेता बन्छु है ।
घर परिवार छोड्न नपर्ने,
मान मर्यादा र स्थान पाउने पेसा,
चर्को भाषण गरे हुने,
कनिका जस्तै आश्वासन छरे हुने
न त सीप चाहिने न त योग्यता
न सरुवा हुने
न त लगानी लाग्ने, केवल फाल्नु समय दिए हुने
तर बिना लगानीको इज्जत र नाफा हुने पेसा,
फाइदा छ बा त्यसैमा, त्यसैले म नेता बन्छु है ।
गुट उपगुट खोल्यो, लगानी र योगदान गरेकाहरूलाई पाखा लगायो,
कार्यकर्ता बाहेकका सबैलाई जनता देख्यो,
जनतालाई साना मसिना देख्यौ,
सिद्धान्त र आदर्शका बेमौसमी कुरा खोक्यो,
अब के छ र थोर धेर समय पछि मन्त्री सम्म बन्न सकिने,
काठमाडौँ लगायतका स्थानमा घर सम्पत्ति जोड्न सकिने,
न हाकिमको डर, न साहुको डर, न घरको डर,
न इज्जतको डर, मोज छ बा मोज यसमा ,
त्यसैले म नेता बन्छु है बा नेता ।
हजुरले देख्नु भएको त छ नि,
पल्ला घरे दाइले डिग्री पढेर के गरे, बल्ल खरीदार हुँदै अधिकृत बनेऽ
उपल्ला घरे भाइले विदेश गएर के गर्‍यौ, २० वर्षमा बल्ल काठमाडौँमा घर जोड्यो
पारिगाँउको साहुको छोराले उद्योग चलाएर के गरे, बल्ल एउटा अर्को उद्योग थप्यो,
तर,
वर्षै पिच्छे तपाईँ हामीले भोट दिने नेताले ,
हाम्रो भोट बाहेक केही पाएका छैनन् तर,
छोरा छोरीलाई विदेशमा सेट गराए,
काठमाडौँमा महल ठडाए,
नयाँ नयाँ गाडी भित्राए,
उनैको इज्जत छ उनैको चर्चा छ बा गाउँमा
त्यसैले बा अब म केही गर्न सक्दिन, नेता बन्छु है बा, बा नेता बन्छु है ।

No comments:

Post a Comment


Pages